شناسهٔ خبر: 130548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا نهم فروردین صورت پذیرفت :

ثبت بیش از ۳۴میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود: از زمان اجرای طرح نوروزی تا نهم فروردین ماه بیش از ۳۴ میلیون و ۶۶ هزار تردد خودرویی در محورهای اصلی این استان ثبت شده است.این میزان تردد خودرویی در جاده های استان به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، حسن جهانیان: با اشاره به حجم بالای حضور مسافران در این استان گفت: آمار منتشره از سامانه های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده های این استان برداشت شده است ، عنوان کرد: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان ( محور کندوان ، هراز ، سوادکوه ، کیاسر ، گلوگاه و رامسر ) ثبت و درج می شود.

وی خاطر نشان ساخت کرد: با توجه به شرایط موجود ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

گفتنی است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.