شناسهٔ خبر: 130578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در جاده های لرستان از مرز ۷ میلیون گذشت

*تردد در جاده های لرستان از مرز ۷ میلیون گذشت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۹ فروردین ماه، تردد ۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۶۴ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی اظهارداشت: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته  شروع شده است  تا ۹ فروردین ماه ، به ثبت تردد ۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۶۴ وسیله نقلیه می رسد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن  ۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه ۹ فروردین ماه امسال تردد ۵۲۴ هزار و ۹۶۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به روز قبل از این تاریخ ۴ درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد : این میزان تردد توسط ۶۸ سامانه جاده ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

شیروانی تصریح کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به خرم آباد_ سه‌راهی چالانچولان و تقاطع آزادراه خرم زال - خرم آباد(چم انجیر) بوده است.