شناسهٔ خبر: 13063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران انجام می‌شود:

بهسازی محور بهشهر - زاغمرز - بندر امیرآباد/ بهره‌برداری از دوربرگردان ساری - خزرآباد

عباس آخوندی عملیات بهسازی محور بهشهر - زاغمرز - بندر امیرآباد و همچنین احداث دوربرگردان ساری - خزرآباد به پایان رسیده و امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۰ مهر همزمان با سفر عباس آخوندی به استان مازندران ۳۳ پروژه راهسازی به بهره‌برداری می رسد که بزرگراه نور - چمستان - آمل به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۴۰ هزار میلیون ریال و بزرگراه نکا - نیروگاه نیز به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۲۰ هزار میلیون ریال از جمله این موارد است.

۱۰ کیلومتر از بزرگراه قائم‌شهر - کیاکلا با اعتبار ۱۲۰ هزار میلیون ریال، چهار کیلومتر تعریض و بهسازی محور کندوان با اعتبار ۶۵ هزار میلیون ریال، بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور آمل - بابل قدیم با هزینه ۱۲۰ هزار میلیون ریال، ۶ کیلومتر از محور بهشهر - زاغمرز - بندر امیرآباد با هزینه ۷۲ هزار میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز در استان مازندران خواهد بود.

دوربرگردان دهک با یک دستگاه پل، دوربرگردان ساری - خزرآباد با پنج دستگاه پل، زیرگذر تنگه‌لته و دوربرگردان رستمکلا هرکدام به همراه یک دستگاه پل جمعا با اعتبار یکصد هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان بخش دیگری از پروژه‌های قابل بهره‌برداری امروز هستند.

استان مازندران امروز دوشنبه ۲۰ مهر ماه در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت میزبان رئیس دولت تدبیر و امید و اعضای هیئت دولت از جمله عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی است./

نظر شما