شناسهٔ خبر: 130698 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است

ممنوعیت تردد کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری و آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران -شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  در خصوص وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری و آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

برقی ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده هزارچم را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های کلرد ، گزنک و آب اسک وجود دارد.

وی افزود: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.

ضمناً محور فیروزکوه داری بارش باران و محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی خاطر نشان کرد:بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز ، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان وبارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی ، گلستان و گیلان پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را  محور قدیم خرم آباد - پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محورهای دارای انسداد فصلی نیز لاسم - ارجمندوازک - بلده،سروآباد – پاوه،سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان،گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال اعلام شد.