شناسهٔ خبر: 130702 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

فعالیت ۱۸ لنج سنتی در طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز در استان بوشهر

محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در طرح تسهیل ترددهای دریایی ویژه ایام نوروز ۱۸ موتور لنج سنتی فعالیت دارند که از این شمار هفت فروند آن در بندر بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی‌نسب در بازدید مجید علی‌نازی معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پایانه مسافربری شهید حقگو در بوشهر اعلام کرد: براساس آخرین آمار تا به امروز بیش از ۴۰۰ هزار نفر از ظرفیت گردشگری دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر استفاده کردند.

شکیبی نسب یادآور شد: در بوشهر زیرساخت‌ها و تاسیسات دریایی ایجاد شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی بستر بسیار مناسبی برای فعالیت های گردشگری دریایی فراهم شده است.

وی افزود: برای ایام نوروز امسال پایانه مسافربری شهید حقگو در مرحله تعمیرات اساسی سالن قرار دارد ولی با این وجود در این محیط کارگاهی زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمات گردشکری دریایی به هم‌وطنان فراهم شده است.

شکیبی‌نسب ابراز امیدواری کرد: در مدت زمان اجرا طرح تسهیل ترددهای دریایی در بنادر بوشهر، هم وطنان با آرامش خاطر از گردشگری دریایی نهایت لذت را ببرند.