شناسهٔ خبر: 130775 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز/ تردد روان در آزادراه قزوین-رشت

تردد 21 ميليون وسيله نقليه از ابتداي سفرهاي نوروزي در استان اصفهان کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

روشنی افزود: در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی تشریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را  محور قدیم خرم آباد - پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محورهای دارای انسداد فصلی نیز لاسم - ارجمندوازک - بلده،سروآباد – پاوه،سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان،گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال اعلام شد.