شناسهٔ خبر: 130796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

۱۱۵ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل ونقل عمومی ایلام جابجا شدند

جابجایی بیش از84 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از جابجایی ۱۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل ونقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور  بیان کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده اند.

به گفته وی، جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۶۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت ۸۴ شرکت مسافربری یادآور شد: این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و ۲۷۱ سفر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۲ میلیون و ۹۲۶ هزار دستگاه وسیله نقلیه در استان تردد کرده اند.

چشمه خاور یادآور شد: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۳۲۰ هزار و ۱۹۹ دستگاه خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: میزان خروج وسایل نقلیه از استان نیز در مدت یاد شده ۲۷۵ هزار و ۴۸۵ هزار خودرو بوده است که ۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: پر ترددترین محورها در این ایام محور چوار - ایلام و محور سرابله - ایلام تردد بوده است.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: این میزان تردد توسط ۵۸ دوربین جاده‌ای تردد شمار برخط و ۲۵ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.