شناسهٔ خبر: 130802 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد؛

برقراری ۴۴ پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه کرمانشاه 

انجام سومین پرواز باری "هما" به مقصد فرودگاه کرمانشاه مدیر کل فرودگاه کرمانشاه از برقراری ۴۴ پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه کرمانشاه خبر داد و ویژه برنامه‌های نوروزی این فرودگاه را برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی بیاتی مدیر کل فرودگاه کرمانشاه از برقراری ۴۴ پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

بیاتی ضمن اعلام این خبر گفت: از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۴۴ پرواز فوق العاده نوروزی در مسیر های مشهد مقدس ،کیش و شیراز برقرار شده که با توجه به نشست‌های هماهنگی  متعدد با مسئولین فرودگاهی امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای مسافرین نوروزی باشیم.
مدیر کل فرودگاه کرمانشاه در انتها خاطرنشان کرد: این پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی وارش ،پارس ایر، زاگرس و آسا جت انجام خواهد شد.

فرودگاه کرمانشاه برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی با اقداماتی چون برپایی سفره هفت سین نوروزی،فضا آرایی محیطی، نظارت بر قیمت‌های محصولات غرفه‌های فرودگاه، فعال بودن میز خدمت و نظارت بر عملکرد نفرات مستقر در آن، نظارت مستمر در خصوص کمبود تاکسی در زمان پرواز، نرخ کرایه و نظافت تاکسی‌های فرودگاه توسط مدیران ترمینال و جانشین‌ها، پاسخگویی مناسب مدیران ترمینال به مسافران و پیگیری امور آن‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۲، در راستای تحقق شعار سفر شاد، ایران آباد تلاش می‌کند.