شناسهٔ خبر: 130813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان مطرح کرد؛

ارتقا کیفیت خدمات با وجود افزایش سفرها/کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در آذربایجان شرقی

جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر آذربایجان شرقی به ریاست استاندار، معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل ورئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی) ، در این جلسه  امیر بخشی زاده مدیرکل ورئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر آذربایجان شرقی که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: امسال به لطف پروردگار مهربان با کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای در استان شاهد بودیم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بر استمرار ماموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: با وجود افزایش مسافرت ها کیفیت خدمات در این استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بخشی زاده  اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت سفرهای نوروزی در روز چهارم فروردین و افزایش ترافیک جاده‌ای در این روز، بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت ترددهای جاده‌ای تاکید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی با تاکید بر حضور میدانی مدیران دستگاه‌های مسئول و بازدید از مراکز خدمات‌رسان، گفت: این بازدیدها باید کاربردی و اثربخش بوده و منجر به رفع نقاط ضعف شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در مراکز گردشگری و خدمات‌رسانی، اظهار کرد: در پایانه‌های مسافری، مسیرهای بین شهری و داخل شهرها محل‌های مخصوصی برای پذیرایی از مسافران آماده شود و نباید شاهد حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان باشیم.