شناسهٔ خبر: 130834 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری حل مشکلات شرکت تعاونی‌ مسکن داریی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای خانه‌دار شدن آحاد مختلف مردم مسائل و حل مشکلات تعاونی مسکن داریی در اولویت بوده و این امر با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی، با اشاره به ضرورت ارائه مشوق‌های لازم برای طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: باید به این مساله توجه کرد که اعمال معافیت‌های مالیاتی می‌تواند به عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی کمک شایانی به خانه‌دار شدن مردم کند.

حمزه‌لو یادآور شد: تخفیف‌های مالیاتی در کنار تخفیف‌هایی که در قانون نهضت ملی مسکن گنجانده شده، سیاست‌های دولت در اجرای طرح‌های مسکن عملیاتی می‌شود.

وی بیان کرد: هم‌افزایی، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی بوده است.

حمزه‌لو یادآور شد: رفع موانع اجرای پروژه‌های باز آفرینی شهری و مسکن فرصت خانه‌دار شدن خانوارها را فراهم می کند و این امر نیز در اولویت ماست و توجه به مسائل شهری و تامین مسکن آحاد مردم، موجب ارتقای کیفیت زندگی شهری و رضایت‌مندی عموم می‌شود.