شناسهٔ خبر: 13085 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر استانی دولت به مازندران صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی از طرح توسعه محور هراز بازدید کرد/ بازدید از قطعه یک قطار برقی آمل – لاریجان – رودهن

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ابتدای سفر خود به استان مازندران از محور هراز و قطعه یک قطار برقی آمل – لاریجان – رودهن بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی صبح امروز دوشنبه ۲۰ مهر پیش از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مازندران و در بدو ورود به شهرستان آمل از محور هراز و پروژه‌های راه و شهرسازی این محور بازدید کرد.

در این بازدید خیرالله خادمی معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گزارشی را درباره طرح توسعه محور هراز و احداث باند دوم و محور چهار خطه به وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در آغاز سفر خود از قطعه یک قطار برقی آمل – لاریجان – رودهن نیز بازدید کرد. در این بازدید سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی، عزت‌اله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و جمعی از مدیران محلی و استانی آخوندی را همراهی می‌کردند.

 ۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، هفت دوربرگردان، ۲۱۰ کیلومتر روکش آسفالت از جمله طرح‌های آماده افتتاح در سفر هیئت دولت به استان مازندران است ضمن این‌که قطعه اول نکا- نیروگاه و قسمتی از محور آمل - چمستان - نور از جمله پروژه‌های بزرگراهی استان مازندران به شمار می‌روند.

در این سفر پنج هزار و ۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۵۰۵ واحد در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر و ۸۶۴ واحد مسکن مهر نیز در بافت فرسوده افتتاح می‌شود.

نظر شما