شناسهٔ خبر: 130876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین خبر داد؛

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در شهرستان نمین

جابه جایی کالا رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: بیش از ۱ میلیون تن کالا در ۱۲ ماهه گذشته از شهرستان نمین جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه ۲۴ شرکت در این حوزه در حال خدمات رسانی به مردم است گفت:در این مدت ۴۴ هزار و۷۶۶ برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۹ هزار و۹۰۰ نفر مسافر نیز از این شهرستان جابجا شده تصریح کرد:۲ شرکت مسافربری در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در جهت ارتقای ایمنی راهها لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از۴هزار و۳۰۰ تن آسفالت سرد و گرم را در ۱۲ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد: با استفاده از صد تن آسفالت رگلاژی پل زیر گذر ورودی جدید نمین  انجام شده است.

آزاد در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاژ بیش از هزار کیلومتر از حریم راههای شهرستان نمین خبرداد و خاطرنشان شد:راهداران ۲۸ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند.

وی انجام ۴۸۲ مورد گشت راهداری، نصب ۱ مورد پل دردهانه حفاظ ، اصلاح و بازسازی۱۷۶ شاخه گاردریل ، ایمن سازی تیر های روشنایی با دپو خاکریز۷۸۰ مورد، رنگ آمیزی ۲۶۲  متر مربع از سرعتکاهها ، جمع آوری و باز سازی ۵۵۸ عدداز تابلوهای فرسوده ، شستشوی ۳۹هزار عدد تابلو  ، پاکسازی۲۰۵ کیلو متر زباله وحمل ۳هزارو ۴۵۰ کامیون مصالح را ازدیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۱۲ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با ۵۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون  ۱۰۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۳۶ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ۲۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

آزادافزود: ۲۳۶  کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین در ۱۲ ماهه گذشته توسط راهداران خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده داردگفت: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومترنیز راه مرزی است.