شناسهٔ خبر: 130890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان قم مطرح شد؛

تلاش برای کسب رضایتمندی مراجعین بیانگر روحیه بسیجی است

شورای بسیج راه و شهرسازی قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: یکی از خصوصیات اصلی و مهم یک کارمند بسیجی، تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم و مراجعین به دستگاه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، در اولین جلسه شورای بسیج اداره کل که با حضور ستوایکم معارف وند فرمانده بسیج ادارات استان برگزار شد، محمد صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان نیازمند کار جهادی است که کارکنان این دستگاه با روحیه بسیجی از ابتدا تا تحویل این واحدها به متقاضیان پای کار خواهند بود.

وی افزود: در سال گذشته، پرونده ثبت نامی بیش از 130 هزار متقاضی مسکن در استان بررسی شد که این اقدام با وجود تعداد نیروی کم و انجام کار در یک شهرستان و ساختمان و بدون مراجعه مستقیم ارباب رجوع و در کمترین زمان ممکن، نمونه یک کار جهادی و بسیجی بوده است.

صادقی در خصوص طراحی ساختمان ها و بلوک های سایت 560 هکتاری گفت: توجه به اصول معماری و شهرسازی ایرانی- اسلامی در طراحی بلوک ها و فضای باز، حفظ و صیانت از حریم خانواده ها و رعایت اصول اخلاقی و عفاف عمومی دیده شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و عمرانی در سایت 560 هکتاری افزود: مقرر است در صورت تأمین به موقع آورده متقاضیان، این واحدها از زمان شروع ساخت تا مدت 30 ماه به متقاضیان مسکن تحویل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: تمامی پیمانکاران مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند و نحوه و کیفیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی تحت کنترل تیم نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی و تیم نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است.

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام اعضای جدید شورای بسیج اداره کل به آن ها تقدیم شد.