شناسهٔ خبر: 130915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در محورهای خوزستان

تردد خودروها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در محورهای استان طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین امسال تردد ۱۱ میلیون و ۳۰۱ هزارو ۷۸۹ خودرو در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت ، یک میلیون و ۲۱۵ هزارو ۹۲۱ تردد خودرو سنگین ثبت شده است. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: روز گذشته پنجم فروردین یک میلیون و ۲۳ هزارو ۶۲۲ تردد در محور های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد را نشان می دهد.

جولانژاد با اشاره به ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای استان ، افزود : در مدت یادشده تعداد ۸۰۴ هزارو ۲۰۰ تخلف با عنوان سرعت غیر مجاز و ۲ میلیون و ۳۲۹ هزارو ۹۳۴ تخلف فاصله غیر مجاز ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بااشاره به پرتردد ترین محور های استان در پنجم فروردین ۱۴۰۲ بیان کرد: بیشترین تردد خودرویی در محورهای خرمشهر - آبادان ، آبادان - خرمشهر ، کمربندی دزفول - اندیمشک ، کمربندی اندیمشک - دزفول و محور شوش - اهواز (شوش - الوان) ثبت شده است.