شناسهٔ خبر: 130929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی با مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان

دیوان محاسبات همدان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز مدیر کل به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل با علی کرمانی مدیر کل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مدیر کل دیوان محاسبات در این دیدار ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: سه مسئله مهم همدان امروز مسکن ، اشتغال و آب است.

کرمانی ادامه داد: امیدواریم با اندیشیدن تدابیر مناسب مسئله مسکن در همدان حل شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این دیدار بیان کرد: در سال گذشته طرح جامع همدان پس از ۶ سال بلاتکلیفی با کار جهادی بیش از ۶ هزار نفر ساعت تعیین تکلیف شد.

ایوب اسدالهی با اشاره به تصویب طرح شهر جدید اکباتا عنوان کرد: این شهر با مساحت بیش از ۱۲۰۰ هکتار برای متقاضیان طرح نهضت ملی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای در نظر گرفتن اراضی مازاد در دستگاه‌های اجرایی برای طرح نهضت ملی بیش از ۱۴۰ هکتار از اراضی موسوم به باغ میوه در اختیار اداره کل قرار گرفته که پس از تهیه طرح آماده سازی و جانمایی برای احداث در اختیار متقاضیان و کارگزاران قرار خواهد گرفت.

اسدالهی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با همکاری دستگاه های اجرایی در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی همه توان و تلاش خود را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رضایت مندی مردم شریف استان به کار خواهیم بست.