شناسهٔ خبر: 130938 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در بین فرودگاه‌های کشور کسب شد؛

رتبه سوم ارزیابی عملکرد اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

سیدی و خسروی بنجار اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در بین فرودگاه‌های کشور رتبه سوم ارزیابی عملکرد را کسب کرد و به این مناسبت مورد تقدیر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران واقع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، از مهدی خسروی‌بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در بین فرودگاههای کشور، از زحمات و تلاش‌های مدیرکل فرودگاه‌های این استان قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان سیستان وبلوچستان در تقدیر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آمده است:"در راستای اجرای فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی که موید کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در بین فرودگاههای کشور می باشد بدینوسیله از زحمات و مساعی جنابعالی و کارکنان خدوم و پرتلاش آن فرودگاه تشکر وقدردانی می‌گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف شرکت و ابقای رتبه کسب شده در دوره های پیش رو موفق و موید باشید.