شناسهٔ خبر: 130970 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

پایان فعالیت مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی پس از ۲۰ روز

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پایان فعالیت نخستین مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی پس از ۲۰ روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پایان فعالیت نخستین مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی پس از ۲۰ روز خبر داد.

 یازرلو گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی که فعالیت خود را از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز کرده بود امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این مراسم کاپیتان محمدی بخش از نمایندگان و مدیران occ شرکت‌های هواپیمایی، مدیران هندلینگ، فرودگاه‌ها، مرزهای هوایی، پلیس ،بخش های امنیت و همه دست‌اندرکاران سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به ارائه گزارشی از میزان جابه‌جایی مسافران نوروزی توسط بخش حمل ونقل هوایی پرداخت و گفت: از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا سیزدهم فروردین ماه در مجموع دو میلیون و ۶۲۸ هزار و ۵۴۸ مسافر(اعزام و پذیرش) با ۲۱۲۹۷ پرواز (نشست و برخاست)جابه‌جا شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، یازرلو افزود: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین ماه امسال دو میلیون و ۹۳هزار و ۵۴۵ مسافر داخلی با انجام ۱۷۴۸۴ پرواز داخلی و ۵۳۵ هزار و ۳ مسافر بین المللی با انجام ۳۸۱۳ پرواز خارجی جابه‌جا شدند.