شناسهٔ خبر: 130988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مدیر کل راه و شهرسازی استان ذربایجان شرقی با همکاران

دیدار چهره به چهره مدیر کل استان با همکاران مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در دومین دیدار نوروزی خود با کلیه همکاران و مراجعین ساختمان ولیعصر و عرض تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان افزود: زندگی برای آینده ای که می خواهیم آن را بهتر از گذشته بسازیم و نواقصات را رفع کنیم.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی) ، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی که سال جدید را سال مهار تورم، رشد تولید نام‌گذاری کردند اظهار کرد: مسوولان دولتی و همچنین فعالان اقتصادی، فرهنگی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با کاسته شدن تلخی‌ها و افزایش موفقیت‌ها، امسال یک سال شیرین برای ملت ایران باشد.

بخشی زاده گفت:امسال بهار طبیعت تقارن پیدا کرده است با بهار معنویّت؛ ماه رمضان،نسیم معنویّت در ماه مبارک رمضان شامل حال همه است و دلهایمان را در معرض این نسیم معنوی و الهی معطّر بگذاریم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت:برای شما همکاران عزیز و تلاشگران در عرضه خدمت آرزوی سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

وی در پایان گفت: یادمان باشد که زیبایی هر چقدر هم کوچک باشد دوست داشتنی است، یادمان باشد که تا دیر نشده همدیگر را دوست بداریم و یاریگر همدیگر در تمامی امورات هم باشیم.