شناسهٔ خبر: 130997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷۵۳ هزار برگ بارنامه سال گذشته در استان قزوین صادر شد

صدور بارنامه سیستان وبلوچستان رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال گذشته ۷۵۳هزار و ۱۲۷برگ بارنامه حمل کالا در استان قزوین صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، رضا پردل گفت: تعداد بارنامه های صادر شده طی این مدت در مقایسه با سال ۱۴۰۰ به میزان ۶درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد:در سال گذشته ۱۱میلیون و ۱۰۰هزار و ۴۴۳ تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به مقاصد مختلف داخل و خارج از استان جابه جا شد که نسبت به سال پیش از آن ۴درصد افزایش نشان می‌دهد.

پردل ادامه داد:بیشترین کالاهای جابه‌جا شده در این مدت مربوط به خاک معدنی و صنعتی، آهن آلات، میلگرد، انواع نوشابه و مواد پاک کننده بوده است.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه در قالب کمیسیون‌های ویژه حمل و نقل نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل انجام می‌شود گفت:در سال گذشته با برگزاری ۴جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۶جلسه کمیسیون ماده ۱۲ به تخلفات ۹۱راننده و ۶۴شرکت متخلف در حوزه بار رسیدگی شد.

پردل از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایت از ناوگان حمل و نقل بار برون‌شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند تا در کمیسیون های ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.