شناسهٔ خبر: 131003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمت رسانی موثر به شهروندان استان تهران:

ثبت درخواست استعلام فرم ج الکترونیکی شد

معتقد رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) راه و شهرسازی استان تهران از ثبت درخواست استعلام فرم ج به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) ، مهرداد معتقدالحق گفت: در اسفندماه ۱۴۰۰ و به دستور مدیرکل مبنی بر طراحی و راه اندازی خدمات الکترونیکی، اداره فاوا خدمات مختلف الکترونیکی که منجر به سهولت روند اداری درخواست‌های ارباب رجوع در حوزه های مختلف بود را بررسی کرد.

معتقد الحق گفت : با توجه به مراجعه روزانه ۳۰۰ نفر از شهروندان به میز خدمت و درخواست استعلام فرم ج، ساز وکارها و فرآیندهای لازم طراحی و اجرا گردید تا از طریق پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان تهران این خدمت در دسترس عموم مردم باشد, البته خدمات مختلف دیگری تا به امروز طراحی و راه اندازی شده است.

وی افزود: در تازه ترین اقدام ما استعلام فرم ج الکترونیکی شده است که این مهم سبب می شود تا ارباب رجوع به سهولت و در کمترین زمان ممکن از سبز یا قرمز بودن فرم ج خود مطلع شوند.

رییس اداره فاوا راه و شهرسازی استان تهران گفت : به اطلاع عموم مردم استان تهران می رسانیم این خدمت هم اکنون از طریق بخش میز خدمت الکترونیکی سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در دسترس قرار دارد.

معتقدالحق در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال ۱۴۰۲ نیز با طراحی و راه اندازی خدمات دیگر به صورت الکترونیکی , بیشترین خدمت رسانی به شهروندان در کمترین زمان ممکن انجام شود.