شناسهٔ خبر: 131055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

نشست هم‌اندیشی بانوان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با مدیر کل

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه ای به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ و ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با مدیر کل راه و شهرسازی استان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، نشست هم اندیشی و طرح و بررسی مشکلات و مسائل مربوط به بانوان با حضور مدیر کل راه وشهرسازی و جمعی از همکاران خانم درسالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سلیمانی ضمن سپاس از حاضران جهت اهتمام ویژه به رعایت موازین اسلامی در واحدهای مختلف اداره، به اهمیت اشاعه فرهنگ حسینی و الگو قراردادن زهرای مرضیه (س) بزرگ بانوی اسلام اشاره کرد.

فرمانده پایگاه بسیج ره پویان ولایت اداره کل راه و شهرسازی استان برخی از نقش های بانوان در فرایندهای اجرایی اداره را مطرح و خواستار نقش آفرینی بانوان در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی شد.

در ادامه یوسف زاده در این نشست صمیمی ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با توجه به تخصصی بودن امور در این اداره کل، از فعالیت های یکساله بانوان تقدیر و نقش ایشان را در دو جبهه خانواده و اجتماع پر اهمیت دانست.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت: در سال گذشته با همراهی همه کارشناسان اهدافی تعیین که با توجه به نقش و راهبرد تعیین شده به بخشی از این اهداف رسیدیم که از دیدگاه بنده برای شروع مناسب ولی مطلوب نیست.

وی افزود: با استقرار مقام عالی وزارت خوشبختانه تغییراتی در وضعیت معیشت همکاران بوجود آمده که انشالله به همت همکاران وزارت راه و شهرسازی و برکت کار موثر همکاران، در زندگی اقتصادی شان مشاهده خواهد شد.

یوسف زاده گفت: امید دارم با کمک و همیاری تک تک کارشناسان گام های بلندی همراه با تعهد، مسئولیت همراه با پاسخگویی شفاف، دقیق و سریع به مردم انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان این مطلب که اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از معدود اداراتی است که در پست های کلیدی از بانوان استفاده کرده است، یادآورشد: از لحاظ درصد تصدی پست‌های مدیریتی توسط بانوان می‌توان گفت این اداره کل از جمله ادارات برتر در استان محسوب می‌شود که پست‌های مدیریتی را بانوان و جوانان به خود اختصاص داده است.

وی یکی از خصوصیات مهم بانوان این اداره را داشتن نظم در کارها دانسته و گفت: در هر سازمانی که بانوان نقش مدیریتی داشته اند نظم و انضباط در امور آنجا حاکم شده است و استفاده از تفکرهای متفاوت باعث پویایی سازمان می شود.

یوسف زاده با اشاره به اینکه پیشنهادات برای بهبود امور بانوان و خانواده باید اجرایی باشد، گفت: ما از تمام فعالیت‌هایی که به نفع بانوان و تحکیم خانواده باشد حمایت خواهیم نمود.

در ادامه جلسه همکاران به بیان مشکلات، دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند که از اهم این موارد می توان به فوق العاده شغل، حق اولاد، حق خوارو بار، حق مسکن، سرویس، مهدکودک و مسکن ویژه همکاران فرم ج سبز اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این نشست از هفت تن از بانوان پیشکسوت و جوان اداره کل راه و شهرسازی استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی و از سوی بانوان حاضر در جلسه لوح سپاسی به یوسف زاده اهدا شد.