شناسهٔ خبر: 131165 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برای دومین بار پیاپی؛

فرودگاه تبریز در صدر فرودگاه‌های منتخب طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گرفت

فرودگاه تبریز برای دومین بار پیاپی،فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست "طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی" در اسفند ماه  ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست "طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی" در اسفندماه  ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، در اسفند ماه سال گذشته فرودگاه تبریز با ثبت شاخص ۷۷/۳ موفق شد برای دومین ماه پیاپی در طول سال گذشته در صدر فرودگاه های منتخب طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش ، فرودگاه بین المللی تبریز از مهر ماه سال ۱۴۰۱ با نظارت و پایش دقیق کیفیت خدمات فرودگاهی، تقویت نقاط قوت و رفع نارسایی ها در فرودگاه، به تدریج شاخص رضایت از کیفیت خدمات فرودگاهی را ارتقا داد که ماحصل آن کسب رتبه نخست در بهمن و اسفند ماه سال گذشته بود.

گفتنی است این طرح بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاههای کشور و در بخش هایی مانند " نحوه برخورد کارکنان" ، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" ، "کیفیت تحویل بار" ، "تمیزی و نظافت نمازخانه ها" ، "کیفیت بسته بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس های بهداشتی" انجام می‌شود.