شناسهٔ خبر: 131266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی ۲۴ ساعته شدن فعالیت پایانه مرزی رازی محقق شد:

کاهش توقف مسافر از ۳ ساعت به ۱۵ دقیقه در پایانه مرزی رازی

رازی مدیرکل راهداری ‌وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اژ کاهش توقف مسافر از سه ساعت به ۱۵ دقیقه در پایانه مرزی رازی در پی ۲۴ ساعته شدن فعالیت این مرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون با اعلام کاهش توقف مسافر از ۳ ساعت به ۱۵ دقیقه گفت: با توجه به تردد میانگین ۴ هزار نفری از پایانه مرزی رازی در هر روز که‌منجر به ایستایی مسافران عزیز شده بود، پیگیری های لازم برای ۲۴ ساعته شدن فعالیت این مرز انجام وبا عنایت مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استانداری به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: بر این اساس و با اخذ مصوبه شورای ساماندهی مرزهای زمینی کشور و با فراهم‌نمودن کلیه زیرساخت های لازم، هماهنگی با کشور مقابل و استقرار دستگاههای دخیل در این امر از ۱۰ فروردین سالجاری فعالیت پایانه مرزی رازی ۲۴ ساعته شد.

این مقام مسئول یادآور شد: پیش از این مدت زمان توقف مسافر در مرز رازی جهت ترخیص بطور متوسط به سه ساعت نیز می رسید که  با بیست و چهار ساعته فعالیت در آن، این مدت به ۱۵ دقیقه کاهش یافته و تاثیربسزایی در رضایتمندی مسافران متردد بویژه تجار و دانشجویان شده است.

مدیرکل راهداری ‌وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تردد مسافر نوروزی از پایانه مرزی رازی اضافه کرد: از ٢٤ اسفند ١٤٠١تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۸۲ هزار مسافر از این مرز تردد کردند.