شناسهٔ خبر: 131270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری در جاده های خوزستان

نصب علائم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در طرح نوروزی امسال بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری در طول محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری اعم از لکه گیری وچاله پرکنی، نصب وشستشوی تابلو وعلایم و گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی افزود: در این محدوده زمانی و در زمان اجرای طرح نوروزی امسال ، با استقرار ۴۰ اکیپ راهداری در طول محورهای استان، حضور ۱۶۰ نیروی راهدار و بکارگیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک ،نیمه سنگین و سنگین، تمرکز عملیات راهداری در ۲ حوزه ایمنی و نگهداری راه ها صورت پذیرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در حوزه نگهداری راه‌ها ۲۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری و چاله پرکنی، ۶۰ مترمکعب ریزش برداری و پاکسازی حریم و پارکینگ‌های واقع در طول محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

بهداروندی ادامه داد: در حوزه ایمنی نیز عملیات نصب تعداد ۶ هزار عدد علائم اخباری، انتظامی، پلیس مجازی، چراغ چشمک زن همچنین بازتاب‌های یک و دو طرفه در طول محورهای شریانی به ویژه نقاط پرحادثه  همچنین عملیات احیا و اجرای ۲ هزار کیلومتر خط کشی صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: بیشترین عملیات راهداری در محورهای ورودی استان و نقاط پرتردد و مسافرپذیر ازجمله از محورهای خرمشهر_ آبادان، دزفول، شوشتر، بهبهان و اندیمشک به اجرا در امده است.