شناسهٔ خبر: 131283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی انجام شد؛

۱۶۹ بازدید از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی البرز

بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی البرز همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی تا پایان این طرح با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی ۱۶۹ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اجرای طرح ویژه راهداری نوروزی که از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ ادامه داشت، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در البرز نیز اجرا شد.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، قبل از آغاز سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژه‌ای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام شد، گفت: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز، توضیح داد: در این بازه زمانی ۱۶۹بازدید توسط کارشناسان این اداره‌کل از این مراکز انجام شد.

یوسف‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه این بازدیدها فقط به ایام نوروز محدود نمی‌شود و در طول سال به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد، گفت: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.