شناسهٔ خبر: 131321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان:

جلسه شورای هماهنگی اقدامات نوروزی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی برگزار شد

اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل استان با منظور بررسی و جمع بندی اقدامات نوروزی دستگاه های مرتبط و بررسی برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در سال جدید به ریاست دکتر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورا و با حضور سایر مدیران عضو در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)،در این جلسه امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: شهرسازی استان با همکاری، فراجا، هلال احمر و اورژانس استان، در ایام نوروز در جاده های این استان مستقر بودند و امر امدادرسانی به مسافران را انجام دادند و تمامی این اقدامات سبب شد تا نوروز امسال با کمترین مشکلی سپری شود.

وی با بیان این که کاهش تصادفات جاده‌ای همیشه در اولویت پلیس و راهداری است، اظهار داشت:  اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با همکاری پلیس و سایر دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را انجام داده تا مسافران نوروزی در سفر به استان با خاطره بسیار خوبی استان را ترک کنند.

در پایان جلسه، با اهدای لوح سپاس توسط دکتر بخشی زاده، از مدیران و کارشناسان ادارات کل حوزه حمل و نقل استان به پاس تلاش در راستای ارتقای ایمنی حمل و نقل و موفقیت حاصل در افزایش کیفیت، آسایش و ایمنی همراه با کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای در جریان سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ استان آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.