شناسهٔ خبر: 131355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده از آذربایجان شرقی

لوح نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با اهدای دو لوح سپاس مشترک، از زحمات مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص پشتیبانی از مراسم هفته دفاع مقدس و ۲۹ بهمن قدردانی کردند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از  آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه واستاندار استان بااهدای لوحی از از عملکرد مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی قدردانی کردند.

در قسمتی از لوح سپاس مربوط به هفته دفاع مقدس آمده است: در گام دوم انقلاب و همزمان با چهل و دومین سالگرد سالگرد دفاع مقدس، برخود فرض دانستیم تا از ایثارگری، تلاش و مجاهدت های ارزشمند و ماندگار شما در خصوص پشتیبانی و همکاری و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تشکر و قدردانی نماییم.

در بخشی از لوح سپاس مربوط به برگزاری مراسم قیام تاریخی ۲۹ بهمن آمده است: گرامیداشت این جریان تاریخی و سرنوشت ساز و تجلیل ازشهدای ولامقام آن امری بسیار مهم و ضروری به شمار می آید که همه ساله با عزم همگانی مردم شریف آذربایجان به منظور تجدید بیعت با ولایت، با شکوه خاص و عظمت ویژه برگزار می گردد.

لذا بدین وسیله از زحمات ارزشمند جناب عالی در راستای هرچه باشکوه تر شدن این مراسم معنوی و روحانی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

لازم به ذکر است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در زمینه حمل و نقل از مراسم مختلف از جمله اعزام کاروان های اربعین حسینی، راهیان نور، هفته دفاع مقدس، دهه آخر صفر و ۲۹ بهمن پشتیبانی می کند.