شناسهٔ خبر: 131425 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان فارس خبر داد؛

اعزام و پذیرش ۱۶۶ هزار و ۹۳۷ مسافر نوروزی از فرودگاه شیراز

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اعزام و پذیرش ۱۶۶ هزار و ۹۳۷ مسافر نوروزی از طریق فرودگاه بین المللی شیراز در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اعزام و پذیرش ۱۶۶ هزار و ۹۳۷ مسافر نوروزی از طریق فرودگاه بین المللی شیراز در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری خبر داد.

کشاورز گفت: بر اساس آمار، در این مدت یک هزار و ۵۶۶ پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز انجام شد که یک هزار و ۲۹۴ نشست و برخاست مربوط به پروازهای داخلی بوده است.

 مدیرکل فرودگاه های استان فارس با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۶۶ هزار مسافر جابجا شده است، بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۳۶ هزار و ۵۸۰ مسافر در ۲۲ مسیر داخلی و ۳۰ هزار و ۳۵۷ مسافر در ۷ مسیر خارجی سفر کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش داشته است.

 به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز، وی خاطر نشان کرد: طی مدت مذکور دو هزارو ۱۳۰ تن بار نیز به وسیله این پروازها به مقاصد مختلف داخلی و خارجی جابجا شده است. فرودگاه های استان فارس از اعزام و پذیرش ۱۶۶ هزار و ۹۳۷ مسافر نوروزی از طریق فرودگاه بین المللی شیراز در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری خبر داد.