شناسهٔ خبر: 131503 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در پی درگذشت فرمانده مرکز مقاومت بسیح وزارت راه و شهرسازی

سرهنگ افشاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در پیامی با تآثر و تآلم فراوان برای درگذشت سرهنگ پاسدار علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیح وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: آن مجاهد فی سبیل الله عمر شریف و پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب اسلامی صرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن کامل پیام ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در زیر می آید.

«و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»
باردیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به لقاء الله پیوست و روح پاکش با ارواح طیبه همرزمان شهیدش در ملکوت اعلی مآوی گزید.
درگذشت سرهنگ پاسدار علیرضا افشاری رزمنده و یادگار دوران دفاع مقدس، فرمانده والامقام مرکز بسیج و عضو شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی موجب تآثر و تآلم فراوان گردید.
آن مجاهد فی سبیل الله عمر شریف و پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب اسلامی صرف کرد و علاوه بر مجاهدتها و رشادتهای دلیرانه اش ، در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز مجاهدت در راه خدا را ادامه داد و در عرصه های گوناگون فرهنگی و سیاسی، باقیات صالحات ارزشمندی از خود را بر جای گذشت و همیشه بعنوان سرباز نظام و ولایت ایفای نقش نمود.
اینجانب، ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی،هم رزمان،دوستان و خانواده ارجمند و معزز ایشان، از خدای سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، هم نشینی با شهداء و مجاورت با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر مسئلت می نمایم.