شناسهٔ خبر: 131505 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۰۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای قزوین جذب شد

تسهلات تبصره 18 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در سال گذشته ۱۰۰درصد تسهیلات مربوط به بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در این استان جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: تعداد سهمیه ابلاغی برای پرداخت این تسهیلات ۸دستگاه اتوبوس و ۴۴دستگاه مینی بوس بود که با پیگیری و ترغیب رانندگان این بخش تعداد سهمیه اتوبوس به۱۷ و مینی بوس به ۵۷دستگاه افزایش یافته و با معرفی به بانک عامل تسهیلات به آنها پرداخت شد.

وی اضافه کرد: بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸نیز مربوط به تکمیل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است که در این بخش نیز ۲باب مجتمع از سوی سازمان ابلاغ شده بود که هر دو طرح با اعتبار ۲۰میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

حق‌لطفی ادامه داد: در این طرح که در جهت رونق کسب و کار تصویب شده است دولت آورده خود را از محل منابع بودجه با اعتبارات برخی بانک های عامل و در واقع به صورت مشارکتی با عنوان تسهیلات یارانه دار به اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:در مجموع بیش از ۱۶۲میلیارد ریال تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل مجتمع های خدماتی رفاهی ازمحل بند الف تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به ناوگان حمل و نقل عمومی و مجتمع های خدماتی رفاهی پرداخت شد.