شناسهٔ خبر: 131516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سال گذشته اتفاق افتاد؛

ثبت بیش از ۶ میلیون و ۵۲۳ هزارتردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های ایلام

تردد معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در سال گذشته بیش از ۶ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۱۷۱ وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان تردد داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ حیدر دشتیپور اظهار داشت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از ۴۶ میلیون و ۵۷۳ هزار سواری و وانت بار در جاده های استان تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون فنی و راههای روستایی این اداره کل بیان کرد: در استان ایلام ۳۶ دوربین ثبت تخلف، ۵۲ دوربین تردد شمار و ۳۷ دوربین نظارت تصویری فعال است.

دشتیپور از ثبت ۶۸۳ هزار و ۹۴۵ تردد وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان در ایام نوروز ۱۴۰۲  خبر داد و گفت: در طرح نوروزی  امسال (۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پانزدهم فروردین) بیش از ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه بومی و غیربومی تردد کرده اند که در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: هموطنان میتوانند قبل از آغاز هرگونه سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت راههای کشور مطلع شوند.