شناسهٔ خبر: 131519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه عنوان کرد؛

عزم جزم راهداران در ایمن سازی محور ارومیه-مهاباد

راهدارخانه قوشچی بالابردن سطح ایمنی محورها در سال جاری هدف عملیات راهداری توسط راهداران شهرستان ارومیه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بصیر صادق پور سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه در بازدید از محور ارومیه-مهاباد به همراه اکیپ کارشناسی گفت: این ایام را فرصت مغتنمی شمردیم تا نسبت به ایمن سازی محورها در راستای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده ها اقدام شود.

وی از انجام عملیات تعریض و ایمن سازی دوربرگردان جبل کندی در محور ارومیه-مهاباد توسط راهداران خبرداد و عنوان کرد:عملیات خاکریزی و تعریض شانه دوربرگردان به طول 200 متر  و هم چنین ساماندهی رمپ ورودی و خروجی روستای مرادکندی و جل کندی بخشی از اهم اقدامات راهداران در این ایام بوده است.

صادق پور از نصب بشکه های تراقیکی جهت ایمنی بیشتر در این دوربرگردان خبرداد و اضافه کرد: حجم خاکریزی این عملیات 600 مترمکعب بوده و اکیپ ویژه راهداری به همراه 5 دستگاه ماشین آلات در این دوربرگردان مشغول به عملیات راهداری هستند.

این مقام مسئول در حاشیه این بازدید عنوان کرد: اکیپ دیگری از راهداران مراحل احداث دوبرگردان رشکان در کیلومتر 30 محور ارومیه –مهاباد را آغاز  و اجرای عملیات زیرسازی در حال اجراست  و هم چنین و پیش بینی می کنیم طی یک ماه آینده عملیات زیرسازی تکمیل و به اتمام برسد.

صادق پوردر خاتمه این بازدید با تاکید بر پیگیری مداوم و مستمر کارشناسان محور ها از وضعیت راهها و دریافت گزارش روزانه با نظارت مستقیم اکیپ های ناظر خاطر نشان شد: عملیات ایمن سازی به ترتیب درتمامی محورها طی فصل کاری سال جاری اجرا می شود.