شناسهٔ خبر: 131520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای رفع نقاط حادثه خیز محورهای جاده ای شهرستان کهک؛

قوس سیرو، واقع در محور ورجان- کهک، تعریض و اصلاح می‌شود

خبر معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهک مطرح کرد: درقالب پروژه ای ترکیبی( امانی- پیمانی) با حضور ۹ نفر عوامل فنی وبهره مندی از ۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، طرح اصلاح و رفع نقطه حادثه خیز قوس سیرو محور ورجان- کهک عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه وشهرسازی از استان قم، محمد شکری معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهک، از اجرایی شدن طرح رفع نقطه حادثه خیز، قوس سیرو، واقع درمحور ورجان- کهک خبرداد.

شکری در ادامه خبر فوق افزود: این طرح درقالب تعریض قوس به عرض سه متر و طول مسیر ۳۰۰متر، از ۱۶ فروردین ماه امسال اجرایی شده است.

وی تمامی عملیات زیرسازی، آماده سازی و خط کشی این پروژه را به صورت امانی دانست و افزود: جهت اجرای بخش امانی این طرح، ۹ نفر عوامل فنی با بهره مندی از ۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری به فعالیت مشغول هستند.

شکری با ذکر این موضوع که پروژه تعریض ورفع نقطه حادثه خیز قوس سیروبه صورت ترکیبی( امانی- پیمانی) اجرا می شود، توضیح داد: پس از عملیات زیر سازی و آماده سازی پروژه که به صورت امانی اجرا می شود، نسبت به روکش آسفالت آن توسط پیمانکار اقدام می شود.

معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهک درخصوص دیگر مشخصات فنی این طرح گفت: ان شا ا... پس از روکش آسفالت پروژه، نسبت به عملیات خط کشی آن که توسط اپراتور و دستگاه مارکر( خط کش) اداره کل متبوع صورت می گیرد اقدام خواهد شد.

شکری درادامه به بازه زمانی اجرا و تکمیل پروژه پرداخت و تصریح کرد: با عنایت به موقعیت شهرستان کهک که از ییلاقات مهم و مراکز تولیدات باغی استان بوده و محورهای جاده ای آن، درایام مناسبتی سال و روزهای پایانی هفته از ترافیک چشمگیری برخوردارند، ان شاا... این طرح حداکثر تا پایان ۲۵ فروردین ماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی دربخش دیگری از این خبر ضمن تشکر از مساعی شهرداری و بیمارستان خاتم شهرستان کهک، عنوان کرد: یکدستگاه تانکر آبپاش شهرداری و یکدستگاه غلطک بیمارستان خاتم شهرستان کهک با راننده و اپراتور مربوطه، همکاری مناسبی با عوامل اجرایی راهداری و حمل ونقل داشته اند که جادارد از این عزیزان تقدیر کنم.

شکری درخاتمه ضمن تاکید بررعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان و دیگر کاربران جاده ای اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که از محل اجرای این پروژه و دیگر طرحهای عمران جاده ای تردد می نمایند درخواست می شود تعامل لازم با مجریان پروژه ها را لحاظ نموده تا ضمن تسریع در فرآیند تکمیل طرحها، از وقوع حوادث محتمله جلوگیری شود.