شناسهٔ خبر: 131543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی بر تکمیل هرچه سریع‌تر کنار گذر ایلخچی

بازدیداز کنار گذر ایلخچی مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی بهمراه معاونت ساخت و توسعه وکارشناسان اداره کل از پروژه کنار گذر ایلخچی بازدید و دستورات لازم برای تسریع در اتمام این پروژه مهم تاکید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی، امیر بخشی زاده مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجانشرقی با اشاره به حجم ترافیک بالای داخل شهر ایلخچی، بر ضرورت تکمیل این کنارگذر تاکید کرد و اظهار داشت: این پروژه یک ضرورت استانی بوده و تنها دو کیلومتر از پروژه ۹ کیلومتری کنارگذر ایلخچی ناتمام است، لذا تکمیل و بهره برداری از این آن به عنوان اصلی ترین مطالبه مردم منطقه، موجبات کاهش ترافیک این محور و تفکیک ترافیک درون شهری و برون شهری خواهد شد.

وی افزود: این طرح جزو مطالبات جدی شهروندان ایلخچی است تا با بهره برداری از آن گره ترافیکی خودروهای عبوری آذربایجان شرقی و استان‌های مجاور در این منطقه رفع شود.

ایلخچی یکی از شهرهای شهرستان اسکو در آذربایجان شرقی بوده در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی تبریز قرار گرفته‌ است، عبور تمامی خودروهایی که قصد عبور به جنوب استان و استان های همجوار و بالعکس دارند از داخل این شهر، موجب ترافیک و راه بندان در ساعات مختلف می شود.