به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) ، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان، دیدار مردمی مدیرکل با هم استانیهای گرامی انجام گرفته و در این نشست صمیمی شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
در برنامه ملاقات مردمی این هفته که حدود دو ساعت به طول انجامید، ۱۲ نفر از شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست های خود در خصوص حوزه های مختلف مسکن، املاک و حقوقی و معماری و شهرسازی مطرح و مدیر کل راه و شهرسازی این استان با توجه به موضوعات و درخواست ها، برای پیگیری و رسیدگی به خواسته های آن ها، دستورات لازم و مرتبط را به معاونین مربوطه صادر کرد.
ملاقاتهای مردمی عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع است و نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد.