شناسهٔ خبر: 131587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های حمایتی مسکن در مراغه ضروری است

بازدید بازدید سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل به همراه جمعی از کارشناسان حوزه مدیرکل، معاونت مسکن و ساختمان و معاونت شهرسازی و معماری از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان مراغه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه وزارت راه  وشهرسازی (آذربایجان شرقی)، حسن زاده سرپرست اداره بازرسی ،ارزیابی عملکردو حقوق شهروندان بیان کرد:  حسب دستور مدیر کل بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان هایی که برنامه افتتاح مسکن برای آنها در نظر گرفته شده است با حضور و همراهی همکاران از معاونت‌های مسکن و ساختمان شهرسازی و معماری املاک و حقوقی شروع  که اولین بازدید از پروژه های مسکن شهرستان مراغه آغاز شده است.

وی افزود: در این بازدید ضمن حضور در اداره شهرستان و دیدار با همکاران و پیشنهادات همکاران ، مطالبی نیز برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رسیدگی به تخلفات دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسکن و شهرسازی مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه نیز از پروژه‌های عمرانی طرح نهضت ملی مسکن بازدید و در جلسات حضوری و کارگاهی ضمن هماهنگی با مدیران مربوطه مشکلات مطرح و تصمیمات لازم جهت حل برای تسریع در عملیات با هماهنگی مدیریت استان صادر گردید که در شهرستان مراغه به لطف خدا تا  پایان خرداد بالای ۲۵۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای افتتاح  برنامه ریزی خواهد شد.

حسن زاده گفت: همچنین کار گروهی از طرف مدیر کل محترم تشکیل و تمامی پروژه ها بر زمان بندی و ماهانه برای افتتاح رصد میشود .

 وی در پایان اظهار کرد: این بازدید ها در راستای جلسه مشترک فی مابین شرکت ها ، کارگزاران و پیمانکاران در محل دفتر مدیر کل صورت گرفت.