شناسهٔ خبر: 131594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دلیل پیش بینی وقوع خطرات احتمالی:

محور اصلی خرم آباد _ پلدختر مسدود شد/ استقرار ۴۰۰ نیروی راهداری در محورهای مواصلاتی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از مسدود شدن محور اصلی خرم آباد به پلدختر و همچنین انسداد چند محور فرعی در استان به دلیل پیش بینی وقوع خطرات احتمالی در بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شدت بارشها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان محور اصلی خرم آباد به پلدختر مسدود و جایگزین این محور ( محورخرم آباد- پل زال- محورهای فرعی چولهول-دهلیج به پلدختر) تعیین شد.

وی به محورهای فرعی مسدود شده در استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان کوهدشت (محور پای آستانه به گراب مسدود و محور جایگزین محور کوهنانی)، در شهرستان خرم آباد (محور خرم آباد_بلیلوند_جاده گردشگری آبشار نوژیان و محور گردشگری بیشه) و در شهرستان دورود (محور گردشگری دورود به عمارت) مسدود می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  تصریح کرد: تردد در دیگر محورهای استان برقرار است و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری دستگاههای اجرایی استان و بخش خصوصی بهمراه ۴۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۵۰ اکیپ راهداری در تمام محورها و گردنه های استان مستقر شدند.

 شیروانی اضافه کرد: هموطنان گرامی از سفر های غیر ضرور پرهیز نمایند و درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و  با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.