شناسهٔ خبر: 131620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پیامی تأکید کرد؛

دعوت از مردم چهارمحال و بختیاری برای شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین روز جهانی قدس

مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از عموم مردم استان دعوت کرد؛ در راهپیمایی وحدت آفرین این روز شرکت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام حسینعلی مقصودی بدین شرح است؛

روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزنده ی امام خمینی(ره)، تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون­ ها انسان آواره و مبارز است تا برای مقابله با دسیسه ­های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبار جهانی مصمم تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی­ پناه نبینند. روز قدس، روزی است که ابرقدرت ها باید بفهمند؛ نمی­توانند چون گذشته با ریختن خون ملت ­های بی­ گناه، خاک و وطن آنها را جولانگاه خواسته­ های غیرانسانی و ستمگرانه خود کنند.

استکبار جهانی و صهیونیست­ ها که در پیوندی ناگسستنی با یکدیگر هستند؛ به برکت حضور نظام اسلامی با سدی محکم برای رسیدن به خواسته­ های نامشروع خود در منطقه روبرو شده­اند و این پیامی امیدبخش به همه آزادگان و مستضعفان جهان است. امروز ملت­ های آزادی­خواه و مسلمان دریافته ­اند که تنها در سایه وحدت و انسجام می­ توانند در کنار برادران و خواهران فلسطینی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم غیور چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان و لیالی پرفضیلت قدر، ضمن محکوم کردن تحرکات رژیم منحوس صهیونیستی در هتک حرمت به قدس شریف و شهید، زخمی و دستگیر کردن عده ای از جوانان غیور فلسطینی و با احترام به مقام شامخ شهدای مقاومت و آزادی بیت المقدس به ویژه سردار "حاج قاسم سلیمانی"، بر شرکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین امام خامنه ای "مدظله العالی" تأکید و از عموم مردم دعوت می نمایم؛ در مراسم راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس ۲۵ فروردین ماه مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان شرکت کنند.