شناسهٔ خبر: 131625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت:

اوج ترددهای ورودی و خروجی بوشهر در نوروز روز ۴ فروردین بود

مرکز مدیریت اطلاعات راههای استان بوشهر رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، تاریخ اوج ترددهای ورودی و خروجی استان را درطرح نوروزی ۱۴۰۲روز ۴ فروردین اعلام کرد و گفت: کل ترددهای این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مرین کریمی رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، تاریخ اوج ترددهای ورودی و خروجی استان را درطرح نوروزی ۱۴۰۲روز ۴ فروردین اعلام کرد و گفت: کل ترددهای این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

کریمی گفت: همچنین بیشترین تردد ثبت شده در محورهای استان مربوط به روز ۵ فروردین با ۴۶ هزار و ۶۹۰ هزار تردد و محور خروجی شهر بوشهر نیز پرترددترین محور استان بوده است.

کریمی ادامه داد: از ۴ فروردین ماه و با شروع ماه مبارک رمضان آمار ترددهای خروجی استان بیشتر از ورودی ها بوده است.
به گفته وی، میانگین تردد روزانه نوروزی ۵۶۸ هزار و ۱۹۴ خودرو و درصد افزایش کل آنها نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد را نشان می دهد.
وی اظهارکرد: براساس آمار سامانه های پلاک خوان درصد پلاک های غیربومی استان فارس بیش از سایر پلاک ها در استان ماندگاری داشته اند ضمن اینکه بیشترین تردد ثبت شده پلاک‌های غیربومی هم مربوط به همین استان بوده است.