شناسهٔ خبر: 131643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس

مهرداد جهانی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی ، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جـاده ای استان مرکزی درحمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است:

ماه مبارک رمضان و بطور خاص، شبهای پر فضیلت قدر، فرصت مناسبی است برای خودسازی؛ بدون شک یکی از مراتب خودسازی، همدلی با برادران و خواهران دینی مستضعف در اقصی نقاط گیتی است.

در رمضان سال ۱۳۵۸، رهبر فقید انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حضرت امام راحل (رض)، پس از جنایات فراوان رژیم قاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جنوب لبنان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا تمام امت اسلام در سراسر گیتی، در یک همبستگی، هرساله نابودی رژیم جعلی اسرائیل را فریاد سر دهند.

امروزه به فضل الهی، در بیش از ۸۰ کشور جهان، آزادی خواهان و آزاد اندیشان جهان، روز جهانی قدس را گرامی می‌دارند و مشت محکمی بر دهان رژیم کودک کش صهیونیستی و و هم‌پیمانانش میزنند.

از این رو فرزندان ملت شریف ایران، در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، همصدا با مردم نیک اندیش و مسلمان ایران و جهان، ضمن اعلام انزجار از جنایانت رژیم قاصب صهیونیستی، آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ خورشیدی، مصادف با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۴۴ هجری قمری اعلام میداریم.

به امید آزادی قدس شریف
و من الله التوفیق
مهرداد جهانی