شناسهٔ خبر: 131656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،متن کامل این بیاینه به شرح زیر است:

امام خمینی(ره) : "روز قدس، روز اسلام است".

 روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است. در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

 شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با فرمان تاریخی امام راحل به روز قدس نامگذاری شده، بر عهد و پیمان خود با مردم فلسطین می مانیم و با بیزاری جستن از رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از فلسطین مظلوم با حضور در آئین راهپیمایی روز قدس اعلام می کنیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار و با درود بیکران بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه، ملت خداجو و ظلم ستیز جنوب استان بویژه کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان را به حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم تا با حضور سبز خود بار دیگر برگی زرین بر افتخارات این خطه انقلابی رقم زنند.