شناسهٔ خبر: 131671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرکت در راهپیمایی روز قدس پاسخی دندان‌شکن به توطئه دشمنان است

راهپیمایی روز قدس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: دشمن با توطئه‌های مختلف برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تامین اهداف خود تلاش دارد و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخی دندان‌شکن به این دسیسه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فردر حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس نماد استکبارستیزی ملت ایران است که هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دشمن با توطئه‌های مختلف برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تامین اهداف خود تلاش دارد و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخی دندان‌شکن به این دسیسه‌ها است.

وی افزود: روز جهانی قدس یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کنند.

زندی‌فر با تاکید بر اینکه پیام راهپیمایی عظیم روز قدس، رساندن صدای مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان است تا بدانند سایر مسلمانان جهان از این ظلم به راحتی نمی گذرند، گفت: بی‌شک این خروش انقلابی که در لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ ملت ایران رقم می‌زند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان به حضور پرشورکارکنان این اداره‌کل در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: امروز خانواده راهداری البرز نیز همراه با ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت پرشوری دارند تا تنفر و انزجار خود از دسیسه‌های استکبار را به گوش جهانیان برسانند.