شناسهٔ خبر: 131681 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به‌ مناسبت روز قدس

صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از خانواده بزرگ دریایی ‌کشور برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از خانواده بزرگ دریایی ‌کشور برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کرد.

 در پیام علی‌اکبر صفایی چنین آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

روز قدس، نماد تجلیِ اتحاد و انسجامِ دنیایِ اسلام در مقابل تمامی زورگویان، ظالمان و ایادی شیطان بر روی زمین است؛ روز تاکید و توصیه به مقاومت اسلامی و تقویت آن به عنوان برترین سلاحِ کارآمد برای به زانو در آوردن مستکبران بر روی زمین.

روز قدس، روز سربلندی ملت های مسلمان از آزمون خطیرِ دشمن شناسی و دشمن ستیزی و روز تحققِ تعالیم تمامی انبیاء و فرستادگان الهی برای تحقق حکومت عدل الهی و برچیده شدن مظاهرِ ظلم و کفر و عناد در سرتاسر جهان است.

 روز خروش ملت های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم سفاک و غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.

ملت انقلابی و شریف ایران اسلامی وبالاخص جامعه شریف دریایی و بندری وهمکاران سازمان بنادر ، همراه و همصدا با سایر مردم عزیز میهن اسلامی در روز جهانی قدس یک‌صدا با مسلمانان سراسر جهان، در راهپیمایی تاریخی روز قدس شرکت نموده، بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند و برگ زرین دیگری را در کتاب مقاومت اسلامی ثبت خواهند کرد و آزادی فلسطین را از دست غاصبان صهیونیستی فریاد خواهند زد.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»