شناسهٔ خبر: 131717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

اولین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

اولین جلسه کارگروه بوشهر در سا 1402 معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی بوشهر از برگزاری اولین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، صادق یزدان پناه معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی بوشهر با اعلام برگزاری اولین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۲ گفت: موارد مطروحه مربوط به شهرستانهای بوشهر و دشتستان و دشتی در داخل حریم و خارج از حریم شهرستانهای مذکور بود که در این جلسه مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

یزدان پناه درخصوص مهمترین نتایج این جلسه عنوان کرد : یک مورد مربوط به روستای سرمل با مساحت ۳هزار متر مربع جهت اجرای طرح کشتارگاه دام مورد دوم که درداخل حریم بوشهر واقع در محور بوشهر، گناوه جهت احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی در خصوص دیگر مصوبات این جلسه اظهار داشت: دو مصوبه بعدی که به‌ ترتیب مربوط به شهرستان دشتستان که درداخل حریم شهر برازجان واقع است ومساحت آن ۸۰۶۰ متر مربع است و جهت احداث مجتمع تعمیرگاهی است مورد اخر هم مربوط به شهرستان دشتی است که خارج از حریم شهر شنبه واقع بوده و دارای ۳هزار متر مربع و جهت ایستگاه سی جی اس گاز است که در حضور اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.