شناسهٔ خبر: 131816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بستان آباد اعلام کرد؛

افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی بستان آباد

بستان آباد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بستان آباد گفت: با اقدامات این اداره در سال ۱۴۰۱ از جمله آسفالت محورهای اصلی و فرعی و خط کشی و آشکارسازی راه ها، ایمنی تردد در این محورها به صورت قابل توجهی افزایش یاافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ چوپانی؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بستان آباد گفت : ۱۲ کیلومتر از محور قدیم تبریز به بستان آباد که همواره مورد استفاده خودروهای سنگین و تریلرها است، روکش آسفالت شده و کل حوزه استحفاضی شهرستان با ۱۵ تن رنگ، خط کشی شده است.

وی آسفالت پل پیشیکلو و علیجان، اسکورت کلیه محموله های ترافیکی عبوری از جاده ترانزیت و بازسازی و تعمیر مستمر ماشین آلات را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

چوپانی با اشاره به ساخت راه روستایی قزلجه – خشکناب به طول ۵ کیلومتر و تعریض و بهساازی راه روستای زینکش به طول نزدیک به دو کیلومتر، اضافه کرد: راه روستای ایشکه درق به طول ۲ کیلومتر مسیرگشایی شده و راه روستای چینی بلاغ عباسی هم به طول ۴ کیلومتر بهسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بستان آباد گفت: در سال ۱۴۰۱ گاردریل ۴۰ نقطه تصادفی به طول ۸۰۰ متر تعمیر شد، ۱۲۰ مورد تابلو اخطاری و انتظامی جدید نصب و ۱۰۰ مورد تابلو هم که فاقد بازتاب و در واقع معیوب بود، تعویض شد که نقش مهمی در افزایش ایمنی راه ها دارد.