شناسهٔ خبر: 131818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کنارک اعلام کرد؛

نصب ۴۸ متر مربع علائم ایمنی در محور کنارک به چابهار

کنارک مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کنارک از نصب ۴۸ مترمربع علائم ایمنی در محور مواصلاتی کنارک به چابهار به منظور افزایش ایمنی مسیر و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای در طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر ، نوروز بلوچ زهی با بیان اینکه علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دارد اظهار داشت: علائم نصب شده این مدت شامل تابلوهای ایمنی اخباری، انتظامی و تابلوهای اطلاعاتی بوده است.

وی گفت: برنامه‌های نوروزی امسال راهداران این اداره همگام با سایر راهداران جنوب استان سیستان و بلوچستان با رویکرد رضایتمندی حداکثری مسافران جاده‌ای با بهبود ایمنی و ارتقای سطح خدمات سفرها با شعار (نوروز ۱۴۰۲ ،نوروزی ایمن و خدمات محور) عملیاتی شد بطوری که همکاران ما علاوه بر نصب علائم ایمنی اقدام به نصب ۲۰ عدد بشکه ترافیکی در محور کنارک به چابهار ،چاله پرکنی ۴۵ کیلومتر در محور کنارک به نیکشهر و ۲۰ کیلومتر کنارک به زرآباد و ۲۰ متر بازگشایی و پاکسازی بعد از تصادفات در محورهای این حوزه اقدام کردند.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کنارک از نصب ۷۶ عدد علائم ایمنی نظیر مسیر نما ،فلش پیچ،تابلوهای انتظامی و اخطاری در محور کنارک به نیکشهر و ۴۵ عدد در محور کنارک به زرآباد و اجرای ۴۰ متر نیوجرسی پلاستیکی در محور کنارک به چابهار را از دیگر اقدامات راهداران این شهرستان در طرح نوروزی عنوان کرد.

بلوچ زهی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اجتماعی کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است که به این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده‌ای با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.