شناسهٔ خبر: 131851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

محدودیت در ارائه خدمات به مسافرانی که حجاب اسلامی را رعایت نکنند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای اجرای قانون حجاب و با هماهنگی مقام قضایی، به افراد بد حجاب و فاقد حجاب توسط اتوبوس های مسافری استان خدمات ارائه نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای اجرای قانون حجاب و با هماهنگی مقام قضایی، به افراد بد حجاب و فاقد حجاب توسط اتوبوس های مسافری استان خدمات ارائه نمی شود.

وی در نشست با شرکت های حمل و نقل استان با موضوع ارتقا خدمات سفر و رعایت عفاف و حجاب افزود: براساس فرموده مقام معظم رهبری کشف حجاب حرام شرعی و قانونی است و در این راستا شرکت های حمل و نقل به مسافرین فاقد پوشش اسلامی خدمات دهی نمی کنند.

شهابی با بیان اینکه ۵۹۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۱۲۳۵ راننده در قالب ناوگان عمومی حمل و نقل برون شهری به جابجایی مسافران استان بوشهر می پردازند، یادآور شد: وضعیت استان بوشهر در عرصه فرهنگ حجاب نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب است و از این رو در اجرای قانون عفاف و حجاب چالشی وجود ندارد.