شناسهٔ خبر: 131881 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

انتخاب مرغوبترین زمین برای نهضت ملی مسکن/شهرستان‌های استان اردبیل هیچ‌ محدودیتی برای تامین زمین ندارند

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای احداث ۱۴۰واحد نهضت ملی مسکن خلخال بهترین و مرغوبترین زمین انتخاب شده و هم اکنون در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و در سفر به خلخال و در نشست با فرماندار این شهرستان با اعلام این مطلب اظهار کرد : تاکنون از مجموع سه هزارو ۷۲۴ نفر ثبت نام کرده برای بهره مندی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در خلخال، یک هزار و ۷۶ نفر واجد شرایط مورد تایید نهایی و ۶۹۵ نفر متقاضی نیز تخصیص پروژه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هیچ‌گونه محدودیتی برای تامین زمین در شهرستان‌های استان اردبیل به خصوص شهرهای خلخال، هشجین و کلور ، مراکز بخش‌های خورش رستم و شاهرود این شهرستان وجود ندارد ، اظهار کرد : ظرف ۱۵ روز آینده زمین مورد نیاز برای اجرای فازهای جدید نهضت ملی مسکن در شهر خلخال تامین و در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآورشد : برای احداث ۱۴۰واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر خلخال بهترین و مرغوبترین زمین انتخاب شده و هم اکنون این واحدها در ۲ فاز در حال اجراست.

دبیر شورای مسکن استان خاطرنشان کرد : برای احداث واحدهای جدید مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز اداره کل راه و شهرسازی از اراضی مرغوب در اختیار خود را به بنیاد مسکن شهرستان خلخال جهت ساخت این واحدها قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی خیرین مسکن ساز برای ساخت مسکن محرومین ، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هر اندازه زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی محرومین را در اختیار خیرین شهرستان قرار خواهد داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه عملیات اجرایی پروژه مجتمع‌های فرهنگی- هنری شهر هشجین واقع در مرکز بخش خورش رستم و همچنین شهر کلور واقع در بخش شاهرود اضافه کرد: این ۲ مجتمع سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.