شناسهٔ خبر: 131917 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل خدمات اداری، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

بیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی محسن بیانی را به سمت سرپرست اداره کل خدمات اداری، پشتیبانی و رفاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی طی حکمی محسن بیانی را به سمت سرپرست اداره کل خدمات اداری، پشتیبانی و رفاه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، سوابق اجرایی و مدیریتی، جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل خدمات اداری پشتیبانی و رفاه منصوب می شوید. در همین راستا توجه و اهتمام به موارد ذیل مورد تاکید می باشد:

۱- پیمان و نقشه راه ما در تعامل با همکاران گرامی و مردم ارجمند ایران اسلامی؛ نامه مولای متقیان علی(ع) به مالک اشتر نخعی به عنوان بهترین راهنمای مدیریت در تراز انقلاب اسلامی است. لذا انتظار می‌رود با مطالعه و اجرای دقیق فرامین امام اول شیعیان یادگاری ارزشمند در دنیا و باقیات الصالحات ماندگار در آخرت برای خود ثبت فرمایید.

۲- استاندارد سازی فرآیندهای رفاه و پشتیبانی با رویکرد خدمات رسانی به نهضت‌های تاریخ ساز و بین نسلی مسکن و حمل و نقل مهمترین دغدغه مورد انتظار بوده و ضروری است با استفاده از حداکثر ظرفیت های جاری و بالقوه مورد پیگیری قرار گیرد.

۳- امید می رود مستند به سند جامع رفاه همکاران و متناسب با منزلت والای ایشان؛ برنامه ریزی و ساماندهی امکانات و ظرفیت‌های سازمان و دستگاه‌های تابعه به منظور تامین عادلانه رفاه و ایجاد نشاط و انگیزه همکاران ارجمند اقدام لازم صورت پذیرد.

۴- مدیریت هوشمند و شفافیت پذیر ناظر بر تعاملات مالی و عملیاتی با تامین کنندگان به منظور پشتیبانی فراگیر از فعالیت‌های اجرایی و اداری مورد تاکید بوده و ضروری است نسبت به بازآرایی نقش‌ها و فرآیندها در این راستا اهتمام ویژه معمول گردد.

امیداست با عنایات الهی و تعامل با همکاران و دستگاههای ذیربط؛ در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور، با رعایت اصول قانون مداری، شفافیت، عدالت انضباط و تسریع در انجام امور محوله موفق باشید.