شناسهٔ خبر: 131940 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع ۲۲ نقطه پرحادثه در محورهای خوزستان در یک سال

حذف نقاط پرحادثه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در سال گذشته ۲۲ نقطه پرحادثه در طول محورهای استان رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان ، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲ نقطه پرحادثه در طول محورهای استان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال رفع شد.

وی افزود: عمده نقاط پرحادثه رفع شده در محورهای ایذه-دهدز، میدان ورودی شهر اندیمشک، نوآباد آبادان، بهبهان زیدون، چوئبده آبادان، اهواز – آبادن، راه های فرعی شادگان  بودند که این تعداد نسبت به عملیات سال ۱۴۰۰ رشد ۱۴۴ درصدی را نشان می دهد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به تعمیر و احداث ۱۲۶ دستگاه ابنیه فنی در سال گذشته، بیان کرد: در مدت یاد شده تعداد ۲۷ دستگاه ابنیه فنی تعمیر و ۹۹ دستگاه ابنیه فنی نیز تعمیر شدند.  

بهداروندی ادامه داد: سال گذشته تعداد ۲۸ دستگاه ماشین آلات راهداری استان با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اورهال و بازسازی شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان از تعمیر و راه اندازی ۶۰ دستگاه ماشین آلات در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۰ مخزن سوخت نیز ساماندهی شدند.